Ryhmäliikunta

FIT MERI-LAPIN RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 

 


Ilmoittaudu mukaan tunnille järjestelmän kautta tai laittamalla viestiä meille info@fitmerilappi.fi

Maanantai

 

 

 

POWERHIIT
18-18:45
 

 

Tiistai 


 

 

 

 

 

Keskiviikko 

 

 

PUMP
18:00-18:45

 

Torstai 

 

 

PAKARA
18:00-18:20

VATSA
18:25-18:45


 

Perjantai


TOIMINNALLINEN
KUNTOPIIRI
(Salin toiminnallisella puolella)
9-9:45
 

 

 

 

 

Lauantai

 

 

 

 

 

Sunnuntai

 

 

CROSS
18-19

 

 

Kuntokeskuksemme ryhmäliikuntatarjonnasta löydät monipuoliset, eri ikäisiä ja kuntotasoisia liikkujia palvelevat tunnit sekä aloittelijoille että haastetreenejä kaipaaville. Otamme mielellämme vastaan myös toiveita ryhmäliikuntatunneista! Olettehan yhteydessä: niina@fitmerilappi.fi

Ryhmäliikunnan ajanvaraus täällä.

Lataa ilmainen OnTheMove appi GooglePlay kaupasta tai AppStoresta. Tämän kautta jumppiin ilmoittautuminen käy vaivattomasti. Pyydä tarvittaessa apua henkilökunnalta.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

 

Siirry varausjärjestelmään »

Tuntikuvaukset

Keppijumppa

Keppijumppa parantaa kehonhallintaa, tasapainoa, ryhtiä, selkärangan ja nivelten liikkuvuutta sekä lihasvoimaa. Keppijumppa vaikuttaa etenkin niska/hartia seutuun. Liikkeitä ja niiden vaativuustasoa voi vaihdella, joten keppijumpasta hyötyvät kaikki senioreista kovakuntoisiin urheilijoihin. Keppijumppa on helppo ja tehokas tunti.

CROSS

Cross on tehokas lihaskuntotunti, jossa tehdään tehokkaita liikkeitä jotka kuormittavat monipuolisesti koko kehoa. Tunti kehittää mm. voiman eri osa-alueita, kehonhallintaa, kestävyyttä sekä liikkuvuutta. Tunnilla pääset myös nostattamaan välillä sykettä korkeammalle. Voit itse säädellä tunnin tehoa valitsemalla vastuksen/ vaihtoehtoisen liikkeen oman kuntotason mukaan. 

TOIMINNALLINEN KUNTOPIIRI

Toiminnallisessa kuntopiirissä tehdään monipuolinen koko kehon treeni. Tunti sopii sekä aloittelijoille että jo pidempään treenanneille kuntoilijoille. Tunti sisältää eri liikkeitä sekä pystyasennossa että lattiatasossa. Tunnilla käytetään monipuolisesti erilaisia välineitä. Jokaisesta liikkeestä on variaatioita, josta jokainen osallistuja voi valita oman tasonsa ja päivän fiiliksen mukaan itselle sopivan. Tunti pidetään kuntosalin toiminnallisella puolella.

POWERHIIT

Powerhiit tunnilla tehdään tehokkaita liikesarjoja aikaa vastaan käyttäen spinningpyörää, painoja sekä erilaisia hyppyjä. Vaihtoehtoiset liikkeet myös mukana. Tunnilla tehdään tietyssä ajassa niin monta toistoa kun ehtii, joten jokainen voi tehdä liikkeet omaan tahtiin.

KAHVAKUULA

Kahvakuula on lihaskuntotreeni koko keholle. Kaikki isot lihasryhmät käydään läpi tehokkaasti kahvakuulia vastuksena käyttäen.

KUNTONYRKKEILY

Kuntonyrkkeily on tehokas ja hauska kuntoilumuoto niin vasta-alkajalle kuin kokeneellekin liikkujalle. Syke kohoaa ja kunto kehittyy yksinkertaisten nyrkkeily- ja potkusarjojen sekä lyhyen lihaskunto-osuuden myötä. Kuntonyrkkeilyssä ei oteta kontaktia vastustajaan, joten tunti on turvallinen tapa pitää hauskaa ja nyrkkeillä sydämensä kyllyydestä.

PAKARA

Pakara tunnilla haetaan poltetta pakaroihin, erilaisia välineitä ja kehonpainoa hyödyntäen. 20min tehokkaalla tunnilla saat varmasti tuntuman sinne minne pitääkin.

PUMP

Pump on kokonaisvaltainen tunti, jossa käytetään välineenä levytankoa ja painoja. Tunnilla tehdään koko vartaloa kuormittava harjoitus lihasryhmä kerrallaan. Jokainen voi tehdä liikkeet itselle sopivalla vastuksella.

Pump tunnilla kehitetään/parannetaan lihaskestävyyttä.

VATSA

Vatsa tunti on täysin keskivartalolle kohdistettu tunti, jossa tehdään liikkeitä joko omalla kehonpainolla tai pienillä lisävastuksilla. Tunnin päätteeksi vatsalihaksissa varmasti tuntuu.

VIRTUAALI SPINNING

Virtuaali spinning on sisäpyöräilytunti musiikin tahtiin, jossa poljetaan virtuaalimaisemaa. Tunti kehittää aerobista kuntoa, sekä lihaskestävyyttä eriyisesti alaraajojen lihasten osalta. Spinning sopii eri kuntoisille liikkujille, sillä jokainen voi säätää vastusta ja vauhtia oman kuntotasonsa mukaan. Tällä tunnilla ei ole ohjaajaa. Ohjeet tulevat näytölle.

Soita